tisdag 14 oktober 2014

TUESDAY STYLE



En favorit kombination för tillfället är jeans kombinerat med kamelfärgat. Hittade min gamla jeans skjorta i skåpet och kombinerade den med BikBoks långa kofta. Hellre skulle jag ha kört outfiten med bara ben, men det kan man ju glömma med temperaturer på fem grader. En annan favorit, som ni säkert märkt, är min vippiga kjol från Zara. Skulle kunna använda den typ hela tiden.

Buu, borde ta itu med packande. Åker på arbetsresa ett par dagar och har ingen koll på vad jag borde ta med mig för kläder. Funderar på att köra en rövare och slänga allt i väskan imorgon på morgonen, men kanske det är lite för stor risk för stress morgon om jag gör det..

A favorite combo at the moment is to combine jeans with camel. Found my old jeans shirt in my wardrobe and combined it with a long knit from BikBok. I would rather had done the outfit without stockings but hey, with about 5 degrees celsius is not gonna happen. Another favorite at the moment is this skirt from Zara. I could wear it all the time but try not to wear it too much as I don't want to get tired of it.

Buu, I should start packing but I'm lazy. I'm going on a business trip for a couple of days and have no idea what to wear. I'm thinking about doing a "wild 'n crazy jennie" and just toss everything in my bag in the morning, but I guess that it's a too high risk for a really stressful morning..











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar