söndag 16 november 2014

DET HÄNGER PÅ ÖRONEN



Jag är världens sämsta på att använda örhängen. Äger hur många par som helst men glömmer alltid bort dem och kör på samma, gamla, vanliga pärlor i öronen. På torsdagens SAND event blev jag inspirerad av min vän Emmi som hade superfina örhängen. Bestämde mig för att gräva fram mina blingande hängen och lära mig att använda dom för om det någon gång är inne med bling så är det ju under lillajulstider. Testade redan under gårdagens middag på stora, svarta örhängen och trivdes faktiskt rätt bra i dem.

I'm really bad at using earrings. Or I use my white pearls on a daily basis, but I have so many pairs of earrings that I always forget using. I got inspired by my friend Emmi who was wearing a pair of big earrings at the SAND event on Thursday and realized I have really similar ones myself. SO my project for this winter is to learn to use big earrings. I tired a pair on at the dinner yesterday and actually quite liked wearing them.



2 kommentarer:

  1. Haha, telepati! Googlade just store örhängen och sen mom jag och läsa din blogg och där fanns de högst uppe! Hurdanan hade Emmi hittat och var? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahah :D Vet int varifrån Emmis var, men de var lite liknande som de jag har på bilden här ovanför men brons färgade. :)

      Radera