söndag 30 november 2014

LÖRDAGENS


Så här såg jag ut igår då vi knatade runt på stand med M. Vi kollade lite i butiker (jag släpade bland annat M med och kolla på Stockmanns julavdelning, älskar allt som har med julen att göra!) och så drack vi glögg och bara njöt av lördagen. Njöt så pass länge att det blev jäkligt tajt för mig att fixa mig till kvällens julfest med jobbet. Kom hem 45 minuter före festen började och hade ingen aning vad jag skulle ha på mig i det skede, för att inte tala om att jag skulle fixa mig OCH ta mig till festen på den tiden. Som tur är jag snabb på att fixa mig så jag hann faktiskt i tid.

This is what I wore yesterday when spending time with M in the city. We checked out some stores and had some "glögg" (gluhwine) and just enjoyed the Saturday. We enjoyed it so much I came home 45 minutes before I was supposed to attend a Christmas party with my colleagues. In 45 minutes I had to decide what to wear, do my make-up and hair, fix my nails and walk to the party. Fortunately I do my make-up and hair quite fast so I actually managed to get there in time. Was a bit proud of myself haha!


Outfit: jeans/boots/hat H&M, coat Savannah, knit Nelly






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar