tisdag 18 november 2014

LUNCH @ PRESTO


Idag testade jag på rätt nyöppnade (eeeh, nyöppnad betyder i det här sammanhanget att restaurangen öppnade för ett halvt år sen, typ?) Presto. Har velat äta där flera gånger, men av nån orsak har jag alltid glömt bort restaurangen i det skede jag ska välja vart jag skall gå. Lunchen var stående bord med riktigt god mat. Vill gärna testa restaurangen någon kväll också och kolla in a la carte listan för stället såg åtminstone riktigt bra ut så kan tänka mig att det är en bra kvällsrestaurang också. Någon som testat?

Today I tried out the fairly newly opened (eeeh, in this case "newly opened" means opened like half a year ago) Presto. It's been on my "to-do-list" for a while to try it out but somehow I always forget about the restaurant when actually choosing where to go. The lunch was a buffet style lunch with really good food so I look forward trying the a la carte menu as well. The place looked good so I'm guessing it's a nice evening restaurant as well.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar