torsdag 25 december 2014

EVENING LOOK


Ikväll kör jag på magkort topp, läderbyxor och kavaj. Lädertoppen fick jag till julklapp (tack Kajsa!). Inte kanske mest julbords vänliga plagget med magkort topp, men på sätt och vis ett rätt smart julplagg, risken att frossa i mat blir kanske liiiiite mindre ;)

PS. så här klär jag mig alltså inomhus, inget plagg för minusgrader utomhus. Går vi någonstans ikväll får jag helt enkelt byta om till något annat

Tonight I'm gonna wear this crop top I got as Christmas present (thanks Kajsa!) together with leather pants and a blazer. Not the best top to wear while Christmas dining, but on the other hand it can be a good "do-not-over-eat-top" ;)

PS. this is what I'm wearing when staying inside. If we'd go somewhere out I will just have to switch to something a bit more minus degrees friendly











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar