söndag 21 december 2014

FRINGES AND RIPPED JEANS


Åååh vilken mysig första jul vi hade igår! Lite bilder kommer snart upp bara jag hinner gå igenom dem. Till min systerdotter gav jag en spelande sångbok och var så roligt att se då hon dansade och diggade med i takt med musiken. Tycker om att ge presenter, speciellt om jag känner att jag lyckats hitta något jag tror att mottagaren tycker om. Därför tycker jag att det är minst lika roligt att ge som att få under julen. Annars också blir ju ätandet och det att man är tillsammans med nära och kära allt viktigare under julen, det är ju det som räknas.

Här ser ni vad jag hade på mig igår under dagen. Till kvällen böt jag om till lite festligare kläder, men har ingen bild på kvällens outfit. I dagens outfit är jeansen från H&M, toppen och frans koftan från Zara, skorna från Acne och väskan från Saint Laurent.

Ooh, had such a lovely and cozy Christmas Vol 1 yesterday with my family. I'm putting up some pictures as soon as I have time to go through them. To my niece I gave a book with Christmas carols that plays along so you can sing a long with it. Lovely to see how she danced and digged it. I think it's really fun to give presents, especially when you feel you've really found something the other part likes and enjoys. Also the older I get the more important the food part and just being with my loved ones is the thing that counts. 

Here you'll see what I wore yesterday. At night when celebrating Christmas I had a bit more festive outfit but I don't have any pictures of that outfit. In this outfit the jeans are from H&M, the top and fringe sweater from Zara, the boots from Acne and the bag from Saint Laurent








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar