tisdag 23 december 2014

J.LINDEBERG


Fick den här superfina vinterjackan från J.Lindeberg (kolla in deras jackor här). Perfekta kombination på en varm, men ändå stilig jacka. Precis vad jag behöver för att klara av finska vintern. Ägde förr en Fjällräven jacka men den jag hade var så jäääkligt bökig att jag kände mig som en Michelin gubbe. Eftersom jag går till jobbet behöver jag varma, men stiliga jackor och den här funkar lika bra till kjol som t.ex. jeans. Förutom på nätet hittar ni den här jackan bl.a. på Stockmann's nya J.Lindeberg avdelning.

Got this super nice winter coat from J.Lindeberg (check out their coats here). A perfect combination of a stylish, but still warm coat, just what I need to survive the Finnish winter. I used to have a Fjällräven coat but the one I had was so damn huge and chunky that I felt like a Michelin man all the time. This one is easier to combine with office clothes etc. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar