onsdag 14 januari 2015

GRÖNT ÄR SKÖNT


Här ser ni ännu ett rea fynd; en mossgrön blazer från Zara. Har en likadan i svart och har använt den massor, sitter bäst av alla mina kavajer, så fick bli en till i mossgrönt. Känner på mig att den också kommer att bli en favorit i garderoben. Halsbandet från COS är en annan ny favorit. Funderade fram och tillbaka om jag skulle köpa halsbandet och verkligen använda det och nu har jag använt det varje dag den här veckan.

Några typer från Costume var just här och intervjuade mig inför deras stora satsning från papperstidning till nättidning. Var helt slut efter en intensiv dag på jobbet så hoppas de fick ut något av mina svar.

Here you see one more of my findings on sale; a dark green blazer from Zara. I have an identical one in black that I've used a lot as I love how it fits. Im guessing this one will also be a corner stone in my wardrobe. Another thing I've bought lately is this necklace from COS you've already seen a couple of times. I wasn't sure if I should buy it and if I would really use it, but now I've been using it every day this week.

Some people from the Costume magazine were here interviewing me as they are going from a paper magazine to the internet only. I was exhausted after an intense day at work so I hope they got something from my answers.


Outfit: pants MbyM, blazer Zara, leather top H&M, bag Lanvin, boots Mango, sunnies Anine Bing, necklace COS







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar