onsdag 21 januari 2015

STILL ALIVE


Januaris sämsta bloggare-pris går till, tadaaaa, mig! Ber om ursäkt för riktigt uselt bloggande. Jag har helt enkelt haft så långa och intensiva arbetsdagar att tiden inte räck till till annat eftersom jag vill försöka träna och laga god mat också. Men det skall det bli ändring på. Lite roliga grejer gällande bloggen på gång, så stay tuned.

På tal om mat förresten testade jag ett supergott nytt recept igår. Delar med mig det lite senare idag. Så till dagens outfit som min vän Bettina fotade på lunchen; byxor och solbrillor Anine Bing, jacka Savannah, skor H&M, lädertopp H&M, kavaj Zara, halsduk Acne och väska Saint Laurent

And the worst blogger of January-award goes to... tadaaaa, me! I'm so sorry I've been such a bad blogger. I've just been working so intense and long days that I haven't had energy to blog. As I want to work out and cook good food as well the time hasn't just been there. But that's going to change and some fun things are happening with my blog, so stay tuned.

Speaking of food, I made some crazy delicious Asian food yesterday. The recipe is coming up soon. Then to my outfit my friend Bettina shot today when having lunch; jeans and sunnies Anine Bing, boots & leather top H&M, coat Savannah, blazer Zara, scarf Acne and bag Saint Laurent






2 kommentarer: