tisdag 27 januari 2015

TISDAGS BABBEL


Bjuder på lite sämre bilder idag eftersom dom togs supersnabbt, men så blir det ibland. Har på mig min nya kjol från Samsoe Samsoe, skor från Reiss, väska Proenza Schouler och polo Ril's

Idag har jag skött min systerdotter. Hon sover snällt på övervåningen nu medan jag är här nere och bloggar och hennes föräldrar är ute och äter. Snällare barn får man leta efter, hon somnade på typ två sekunder och har annars också varit som en ängel, lilla T < 3

Sorry for giving you pics that are not as good as usually as we had to take them in a real hurry, but that's just how it goes sometimes. I'm wearing my new skirt from Samsoe Samsoe, heels from Reiss, bag Proenza Schouler and turtleneck knit Ril's

Today I've been babysitting my niece. She's now sleeping upstairs while I'm downstairs blogging and her parents are out for a romantic dinner. I can't believe how easy she is to take care of; she fell a sleep in like two seconds, ate all food I gave her and was like an angel all the time. Lovely little T < 3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar