måndag 12 januari 2015

VÅR NYTT


Under veckoslutet höll jag på med ett stort klädprojekt. Gick igenom alla mina kläder och kollade vad jag egentligen använder och vad som blir oanvänt. Allt det som jag inte använder sålde (säljer) jag på Facebooks sida "semimerkkien flea market". Jäkligt mycket jobb men så skönt att bli av med grejer som bara tar plats i skåpet. Som motvikt måste jag ju också fylla på lite från andra ändan, heh. Det blev den här tröjan och halsbandet från COS. De hade fått in supermycket fint! Köpte också en går college klänning som var på rea men den får ni se på lite senare.

During the weekend I did a huge wardrobe cleaning project. Checked all my clothes, what I wear, what I don't.. Sold (and am still selling) the clothes I don't wear at "semimerkkien flea market" on Facebook. A lot of work, but so nice to get rid of things that are just taking space in my wardrobe. Of course I had to also fill my empty wardrobe space up a bit so I bought this knit and necklace from COS. They've got so much nice things at the moment! I also bought a grey sweat shirt dress that you'll see on later.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar