måndag 30 november 2015

MIN VACKRA HEMSTAD


Trots att vädret varit lite grått och regnigt i Stockholm senaste veckan tycker jag ändå Stockholm är så otroligt vackert. Vi har nu bott här i ca 1,5 månad och märker att jag fortfarande går runt och beundrar allt hela tiden. Så mycket vackra byggnader och så mycket gammalt och fint. Inte ens det gråa vädret lyckas göra staden ful haha! Nu är det ju ännu mysigare med alla fina julljus, speciellt i Gamla Stan där vi bor är det så fint julpyntat att jag alltid blir helt glad i hjärtat då jag kommer hem.
Vaikka sää onkin ollut hieman harmaa ja sateinen viime viikolla on Tukholma kyllä vaan niin kaunis. Olemme asuneet täällä noin 1,5 kuukautta ja huomaan edelleen, että katselen koko ajan ympärilleni ja ihailen kaikkea. Täällä on niin paljon vanhoja ja kauniita rakennuksia ja siltoja. Ei edes harmaa sää onnistu tekemään kaupungista rumaa haha! Varsinkin tähän vuodenaikaan kun on paljon jouluvaloja kaupunki on kyllä niin kaunis.. Vanhassa kaupungissa jossa asumme on parhaillaan joulumarkkinat ja todella paljon kauniita jouluvaloja, tulee ihan iloiseksi joka kerta kun tulee kotiin.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar