torsdag 26 november 2015

GREY + BLACK


Här en helt simpel dagens outfit. Svarta jeansskjortan köpte jag i Köpenhamn, riktigt mjukt och skönt material. Måste förresten visa er i ett helt skilt inlägg vad jag köpte i Köpenhamn! Älskar ju shoppingen där och skulle ha kunnat komma hem med fulla kassar men försökte sätta lite band på mig själv.
Kom att tänka på att jag inte använt hatt på länge, måste damma av mina hattar igen. De gör ju genast outfiten lite roligare. Idag har jag på mig kofta och skor från Acne, jeans och hatt H&M och skjorta Zara.
Tässä ihan simppeli päivän asu. Mustan farkkupaidan ostin Köpiksestä, tosi mukavaa ja pehmeetä matskua. Minun täytyy muuten näyttää teille kaikki Köpis-ostokset erillisessä postauksessa! Olisin voinut ostaa vaikka mitä, mutta yritin hillitä itseäni, joulukin tulossa.
Tuli muuten mieleen, etten ole käyttänyt hattua pitkään aikaan. Täytyy taas kaivaa hatut esille, ne tekevät asusta heti hieman jännemmän. Tänään minulla on päälläni Acnen neule ja kengät, H&M:n hattu ja farkut ja Zaran paita.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar