söndag 27 december 2015

ALL BLACK


Fortfarande sängliggande, men tänkte visa er lite outfit bilder vi tog innan jag föll som en kägla. Har inte varit sjuk på flera år så antar att det var min tur nu. Och egentligen måste jag medge att vi hade en rätt mysig dag med M igår, trots att jag var väldigt sjuk. M kollade på fotboll hela dagen (boxing day premier league) och jag låg i hans famn och sov. Tror han också faktiskt njöt lite av att ha mig stilla bredvid en hel dag och "kolla" fotboll haha. Normalt skulle mitt tålamod ha tagit slut efter första matchen. På hela dagen igår var jag endast upp en sväng på kvällen och åt lite ostar med de andra, annars sov jag hela dagen igenom. Idag känner jag mig redan lite bättre, så månne förkylningen inte ska ge med sig snart.

Hoppas ni haft en mysig och härlig jul med nära och kära. Och hoppas att ni fått äta massa god mat och andra godsaker. Det bästa med julen är ju familj och andra kära samt god mat.

Outfit: dress Gina Tricot, boots Nelly, coat Samsoe Samsoe, bag Lanvin

Still in bed, but thought I'd show you some outfit pics taken a few days ago, before I got sick. I haven't been sick for years, so guess it was my time now. And I have to admit we had a really cozy day with M yesterday. We laid under a blanket on the sofa all day. M was watching Premier League boxing day football all day and having a glass of whiskey while I was sleeping in his arms. I actually think M enjoyed it too as he had me still in his arms watching football all day long. Today I'm feeling a bit better so I'll guess I will be fit for fight tomorrow.

Hope you all had a lovely Christmas with family and loved ones. And hope you had a lot of delicious food, laugher and love. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar