måndag 7 december 2015

BRUNCH PÅ BANKOMAT


Igår var jag på brunch med Linda till Bankomat på Odenplan. En riktigt bra brunch om man ser till pris och kvalité eftersom bruncher tyvärr ofta är väldigt dyra här i Stockholm, speciellt om det är en buffé brunch. Visst kan också bruncher som serveras till bordet vara riktigt bra, men på något sätt tycker jag om att välja och vraka och äta precis det jag gillar då jag äter brunch. Vi satt och åt och babblade på om allt möjligt i ett par timmar innan jag gick hem för att förbereda för myskväll med M framför tv:n och självständighetsfesten. Det är ju alltid så kul att kolla in vackra klänningar och höra intervjuer.

Yesterday I was brunching with Linda at Bankomat at Odenplan. A really nice brunch and the price wasn't too bad. The brunches in Stockholm are usually quite expensive, especially if it's a buffet brunch. We sat there eating and chatting with Linda for a couple of hours before heading home starting to prepare food for the evening. We had a stay-in night with M with fire in our fire place, good food and the independence day party on TV. Cozy!





2 kommentarer:

  1. yumm!

    http://donnaoctober.blogspot.mk/

    https://www.instagram.com/donnaoctober/

    SvaraRadera