måndag 21 december 2015

DINNER WITH MY GIRLS AT BRONDA


Får börja med att be om ursäkt för dålig uppdatering här i bloggen. Min helg i Helsingfors har varit fullspäckad med program och dessutom drog jag på mig en ordentlig förkylning så igår var jag mer eller mindre mörbultad hela dagen. Som tur hann jag njuta också innan dunderförkylningen tog över så hann med både tjejmiddag på Bronda på fredag kväll, kaffe med vänner på stan både på fre och lö, lillajulsfestande på lördag, julklappsshopping och häng med mina systerbarn.

Först ut en bildbomb från fredagen då vi träffades med tjejerna för en middag. Brondas mat är nog så sjukt god, men måste säga att portionerna var väldigt stora. Och inge illa med det förstås, var bara synd att lämna då allt smakade så bra. Efter middagen blev det drinks på Pastor och sen ännu utgång. Måste ju ta ut allt då jag inte sett mina vänner på ett par månader hehe.

First of all, sorry for lousy blogging during the weekend. My weekend in Helsinki contained a LOT of program so I just didn't have time to blog. In addition I also caught the flu so yesterday I was totally knocked out. Luckily I got to enjoy the weekend before my knock-out and met up with my girls on Friday for a dinner at Bronda, did some last minute Christmas gift shopping, met up friend for coffee in town both on Friday and Saturday, Christmas party on Sat and quality time with my sister's kids. 

But first a photo bomb from Friday when we met up with my friends for a dinner at Bronda. We ate really delicious food, the only "bad" things was that the portions were really huge so it was a pity to leave good food on the plate, but I just couldn't eat everything. After the dinner we had drinks at Pastor and then some partying. I got to catch up properly after not seeing my friends for a couple of months huh!?







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar