måndag 7 december 2015

JULKLAPPSTIPS: SMYCKEN FRÅN LUMOAVA


I samarbete med Lumoava fick jag välja ut lite härliga smycken. Ett av valen föll på dessa sjukt vackra örhängen från serien "Voima". Jag klär ju mig som bekant rätt enkelt och klassiskt med rockiga inslag, och till min stil tycker jag dessa örhängen passar superbra. De ger det lilla extra till en annars stilren outfit som här tillsammans med en helsvart rätt strikt look. Är ni intresserade av just dessa örhängen får ni skynda på lite, för de kommer inte att finnas i sortimentet mera efter 31.12.2015. Däremot har Lumoava en massa andra härliga smycken att t.ex. tipsa tomten om.

In collaboration with Lumoava I got to pic some lovely jewelry. One of my choices were these super cool earrings from the "Voima" collection. As you know I dress quite simplistic with a rock twist so I thought these work perfect together with a simple all black evening look. If you are interested in these earrings you have to be quick as they are no longer in the collection after 31.12.2015. But Lumoava also has a lot of other beautiful jewelry so maybe you can give a little hint to Santa?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar