torsdag 17 december 2015

MYSMORGON


Sista mysmorgonen framför vår egna härliga gran. Har nämligen på känn att efter vår Finlands vistelse har vi en gran, men vi kan skippa förordet "härlig" då den inte fått vatten på en god stund. Jag kämpar med att få allt att rymmas i mina väskor. Nedan ser ni en del av alla julklappar jag ska ha med mig, plus alla egna grejer. Blir inte lätt det här. Jag skulle ännu vilja gå till julmarknaden och köpa med mig lite svenska godsaker till vårt julbord men vet inte om det är möjligt att kränga ner en enda liten grej mer i min väska.

The last morning in bed here in Stockholm watching our beautiful Christmas tree. Oh well, the tree will still be here when we get back, but I think we can skip the adjective beautiful after it has been without water for X days. I'm struggling here to get everything with me on the plane to Helsinki. In the pic below you see some of the Christmas presents I'm taking with me. I'd still like to go to the Christmas market to buy some Swedish delicacies for our Christmas dinner, but it looks like I couldn't even fit one more feather in my bag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar