torsdag 10 december 2015

RABATTKOD OCH NY VINNARE


Eftersom jag inte fått tag på Anna-Pia drar jag nu en ny vinnare i Caseapp tävlingen. Den nya vinnaren är Ida Ehrstedt, grattis Ida! Här kommer lite inspiration till hurdana skal och skins du kan designa. Till er alla kan jag med glädje berätta att jag har en rabattkod till er- vill ni beställa ett skal eller skin får ni 20% rabatt med koden JENNIE20 fram tills söndag 13 december. Beställer ni innan söndag hinner ni också med säkerhet få era skal eller skins innan jul ifall att ni vill ge ett skal/skin till julklapp.

PS. bilderna har jag tagit från Caseapps instagram sida.

As I haven't got hold of Anna-Pia I drew a new winner in the Caseapp competition. The new winner is Ida Ehrstedt, congratulations Ida! Here's some inspiration on skins or cases you can design. To all of you who didn't win I can happily tell that with the code JENNIE20 you'll get a 20 % discount until Sunday 13th. If you order by latest on Sunday you will also get your skin/case in time for Christmas if you want to give it as a Christmas present.

PS. the inspiration pics are taken from the Caseapp Instagram page.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar