tisdag 15 december 2015

SPIKY LOVE



Jag har en grej för kaktusar. Tycker de är både söta och coola samtidigt - för att inte tala om att de typ är omöjliga att ta kål på. Jag har inte speciellt gröna fingrar så har på känn att jag och min nya kaktus kommer att komma bra överens. Jag skulle vilja ha en riktigt stor kaktus att ställa på golvet i en stor golvkruka men nöjde mig hittills med en lite mindre variant att ha på bordet. Kanske får förverkliga min dröm om en golvkaktus då Herr Julgran åker ut.

I have this thing for cactuses. I think they are both cute and supercool at the same time, not to mention they are almost impossible to kill. I'm not that good with plants so I have a feeling me and my new spiky buddy will get along well. I'd like to buy a huge cactus to have on the floor, but I started with this little one. Maybe I go for the big one once our Christmas tree has to go out.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar