fredag 4 december 2015

TÄVLING: VINN DEN PERFEKTA JULKLAPPEN


Vill ni ge den perfekta julklappen till någon, eller kanske få den perfekta julklappen till er själva? Då har jag en rolig tävling i samarbete med Caseapp. Vinnaren av tävlingen får nämligen själv designa ett eget skal till telefonen eller skin till laptopen. Du kan antingen designa skalet själv av egna bilder eller känner du att inspirationen tryter finns längst nere förslag på färdiga designs.

Denna gång designade jag själv ett skal av ett foto jag tog förra hösten i New York då vi åkte helikopter över stan. Väcker härliga minnen! Mina tidigare skal och skins ser ni nedan; ett telefonskal av blandade egna bilder och som skin till laptopen valde jag en färdig design.

Allt ni behöver göra är att lämna en kommentar till detta inlägg så är ni med. Vinnaren drar jag på söndag.

Wanna give someone the perfect gift for Christmas or perhaps you want the gift for yourself? Well, then I've got a competition you should participate in in collaboration with Caseapp. The winner of this competition gets to design his or her own phone case or skin to a laptop. You can either design the case or skin from your own pics or if you feel like you've got no inspiration to do that you can also choose from cool designs.

This time I chose to design a phone case from a pic from New York. I took the pic when we flew with a helicopter above the big apple, great memories. I've also designed a case with my own pics and done a skin with a design I just chose from the designs on the Caseapp page.

All you have to do is comment on this post and you're in the competition. The winner is drawn on Sunday.



A laptop skin - this one is not my own design but one I chose from the Caseapp page.


A phone case I designed of my own pics.


Desings to chose from if you don't want to design your own (there are many many more!)


11 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Hej! Är supertaggad på dessa så e gärna med :)

    SvaraRadera
  3. Kun ei kerta ole varaa marmoripöytään tai marmorisiin kylppärilaattoihin, niin tuommoiset marmoriset puhelimen kuoret ois ihanat. Ne kun kulkisi vielä aina mukana :)

    SvaraRadera
  4. Super! Förstås är jag med!

    SvaraRadera
  5. Jag vill också vara med och tävla :)

    SvaraRadera
  6. Mukana kivassa arvonnassa.

    SvaraRadera
  7. Olisipa kivat kuoret kännykkään.

    SvaraRadera
  8. Med och tävlar om man hinner ännu!

    SvaraRadera