tisdag 5 januari 2016

GOOD MORNING


Lite sent att säga god morgon i det här skedet, men de här bilderna är tagna imorse. Jäklar vad kallt det är ute just nu! Det är ju också supervackert och härligt ljus ute så tänkte att jag skulle gå ut och fota lite. Njeeeeh, ingen bra idé. Min fingrar förfrös, benen var illröda av kylan och käken förfrös så att jag inte kunde tala utan att låta som om jag skulle ha några promilles fylla. Fotona blev inte så bra som jag önskat för hade inte ro att fota med eftertanke då fingrarna var istappar som inte riktigt lydde så njuter istället av gott kaffe inomhus och satsar på att vistas mer ute igen då temperaturen blir lite mer mänsklig.

A bit late to wish good morning, but these pics are taken this morning. Damn it's cold outside at the moment! It's also super beautiful so I decided to go out and shoot some pics. Eeeh, not a very good idea. My fingers were so frozen I couldn't concentrate on the scenery/objects I shot, my mouth was so frozen I couldn't speak without sounding like I'm drunk and my legs we're totally red when I came in because of the cold. Guess I just skip taking pics outside while the temperature is under - 15 C and drink some more hot coffee inside instead.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar