torsdag 21 januari 2016

RÄDDAREN I NÖDEN



Som jag berättat tidigare har vi haft rätt kallt i vår lägenhet nu då det varit så kyligt ute. Vårt hus är väldigt gammalt och det drar från de gamla fönstren och trägolvet. Tog en sväng via Zara och hittade den här sjukt varma och mysiga koftan! (eller ja, det var M som hittade den :P ) Har bott i koftan sen jag köpte den! Den är det första jag tar på mig på morgonen, nästan som en morgonrock, och då jag klätt på mig drar jag den över vad jag än har för kläder på mig. Den är så pass stor och "chunky" att den går att dra på en tjock ylletröja också. Bästa köpet på länge!

Outfit: jeans and knit Zara, boots Acne Studios, t-shirt COS, necklaces Jane Koenig

As I´ve told you before it's really cold in our apartment as it's a very old house and it's been super cold outside for a long time. Old windows and old wooden floor combined with -20 C at nights is not a hit. Well, I found my savior as I spotted this super cozy and chunky knit at Zara, I love it! (or to be correct, M found it). It's the first thing I grab for in the morning when I wake up, kind of like a robe, and I also wear it on top of all of my clothes once I'm dressed. Coziest thing ever!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar