måndag 4 januari 2016

REA FYND


Här ser ni mina rea-fynd in action. Blev riktigt kär i blusen och sen störd när jag märkte att blusen hade ett hål. Var just på kaffe med min vän Anniina och samtidigt kilade jag via Zara och som tur fanns det ännu ett par kvar i min storlek så fick med mig hem en ny och hel, puuuh. Bootsen har jag kikat redan tidigare på då min vän Kajsa köpte dem i Stockholm då hon var och hälsade på oss. De såg så bra ut på henne så nu då jag hittade dem på rea måste jag slå till.


Here you see in action what I found on the sales (well, not too much action going on in the pics but you get the point heh). I fell in love with the blouse and got so disappointed when I got home and found a hole in the blouse. Today when I met up with my friend Anniina I luckily found a new one in my size at Zara, phew. These heels I spotted on my friend Kajsa, she bought them when she was visiting us in Stockholm. Now that I found them on sale I had to get a pair myself.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar