söndag 17 januari 2016

SOLIGA HÄRLIGA HELG


Vilket härligt solsken vi fått njuta av i Stockholm hela helgen! Men låt inte skenet bedra, ser möjligtvis varmt ut på bilderna, men vi har också haft ett superkallt veckoslut så hade ju förstås dunjacka, halsduk, vantar och hela köret men ville ändå fota så ni ser min nya bomberjacka. Idag har vi varit ute och njutit av det soliga vädret. Vi har gått runt lite på stan med M, tagit en fika på ett mysigt litet café och nu tänkte vi så småningom dra till gymet.

Igår hade vi middag med tjejerna på BucoNero. En ny bekantskap för min del. Italienskt litet mysigt ställe som jag kan rekommendera varmt. För min del blev det inte party efter middagen utan tackade för mig och kröp ner under täcket bredvid M. De flesta andra tjejerna drog ut för party så väntar fortfarande på updates från kvällen haha! Nu när det varit så kallt måste jag medge att mysiga middag och drinks framför brasan lockar mer än party och taxiköer i nattkylan.

Outfit: heels & bomber jacket Zara, t-shirt COS, jeans H&M, coat J.Lindeberg, bag Lanvin, necklaces Jane Koenig

What a lovely sunny weekend we've had here in Stockholm! Don't let the sun and light betray you though, it's freezing cold here! On top of the bomber jacket I wore a coat, gloves and a scarf, but wanted to show you my new bomber jacket. Today we've been enjoying the sunny weather with M. We've just been strolling around in the city warming ourselves in a cozy little café and in a while we're going to the gym.

Yesterday we had a girl's dinner at BucoNero, a nice Italian restaurant I hadn't been to before. Most of the girls went out to party after the dinner but I took the subway home and loved going to bed besides M under a thick blanket. Now when it's this cold I have to admit nice dinners and drinks in front of the fireplace are more tempting than all in party and taxi lines in the middle of the night.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar