onsdag 20 januari 2016

TRIANGL, YOU ROCK!


Jag börjar nästan tro att Triangl Bikinis kan läsa mina tankar.. I samma veva som vi höll på och kollade på flyg till Filippinerna fick jag ett mail från Triangl där de frågade om de får skicka mig en bikini. Well hello, klart de får! Har samarbetat med Triangl tidigare och deras bikinis sitter som ett smäck! Fick själv välja vilken bikini jag ville ha och bara några dagar senare damp denna ner på vår hallmatta. Älskar den! Har nu som sagt två stycken Triangl bikinis, en med knytbyxa och topp och så denna ovan. Eftersom bikinin är gjord i neoprene vilket är ett ganska tungt material tycker jag denna utan knyt sitter ännu bättre och tightare på mig. Kände att då byxan med knyt blev våt blev den väldigt tung och jag hade lite svårigheter att få den att sitta tillräckligt tight. Båda tycker jag dock är jäkligt snygga - helt klart mina två snyggaste bikinin!

I'm starting to think Triangl Bikinis are mind readers.. At the same time we were checking flights for The Philippines I got an e-mail from Triangl asking if they could send me a bikini. Well hello! I'm totally in love with Triangl bikinis so of course I wanted to get one! I chose this one in lovely colors and just a few days later I had it in my hands and our trip to the Philippines immediately looked very stylish and very concrete. Can't wait to wear it!



2 kommentarer: