måndag 25 januari 2016

WEEKEND STYLE


Ett snabbt hej med outfiten jag hade på mig i lördags då vi hängde på stan med min brorsa och M. Killarna shoppade och jag agerade assistent och klädhängare haha! Äntligen är det så pass varmt igen att jag kan använda min nya lurvjacka - den är inte sååå varm jämfört med mina två andra fuskpälsar så den är mera en plus-grader-jacka. Hade faktiskt en tunn dunjacka under pälsen på de här bilderna, vet inte om den syns. Hur som, ha en bra start på veckan!

Outfit: jeans Zara, faux fur coat ROCKANDBLUE, turtleneck Ril's, boots Nelly, bag Saint Laurent, hat Minimum

Just checking in to say a quick hi with my Sat outfit. Wore this when we were shopping with M and my brother. Or actually, a correction, the guys were shopping and I was their shoppingassistent and clothes reck haha! Finally it's a bit warmer so I can wear my new faux fur coat. This one is a lighter version so it's more an above-zero-degrees-coat. I was actually wearing a jacket underneath the faux fur, don't know if you can see it. Anyways, have a great start to this week!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar