söndag 7 februari 2016

VALENTINE'S DAY COMPETITION: JANE KOENIG


Alla hjärtans dag närmar sig så tänkte att vi kör igång med en tävling i samarbete med danska smyckesdesignern Jane Koenig. Jane Koenig gör härligt enkla och stilrena smycken, ett av mina favoritmärken faktiskt. Bär deras halsband dagligen. Ett av deras mest kända halsband är deras "love tag"-halsband där man själv väljer vilken bokstav man vill bära runt halsen.

För att delta i tävlingen vill jag att ni kommenterar under detta inlägg med att svara på vem er "love tag" symboliserar ifall att ni vinner. Som ni ser på bilderna bär jag t.ex bokstaven "M" runt halsen som symboliserar min kärlek. Lämna också er e-mail adress i kommentaren så att jag får tag på er. Tävlingen håller jag både här i bloggen och på instagram och drar en vinnare bland dom som kommenterat om en vecka på alla hjärtans dag. Lycka till!

Valentine's day is soon here so thought I would do a valentine's day competition in collaboration with Danish jewellery brand Jane Koenig. Jane Koenig is one of my favorite brands when it comes to jewellery - they make so classy and simple jewelry with a twist. One of their most famous jewellery is the "love tag"-necklace where you choose yourself which letter to carry around your neck.

To enter the competition, comment on this post who your love tag would symbolize in case you win. As you can see in the pics I'm carrying the letter "M" around my neck to symbolize my love. Also leave your e-mail adress in the post so I can contact you if you win. The competition runs both here in the blog and on Instagram and I will draw one winner on valentine's day 14th of February.


25 kommentarer:

  1. Åh, älskar Jane Koenigs smycken! Om jag skulle vinna så skulle jag villa ha ett "N" hängandes runt min hals som symboliserar min älskade pojkvän :) mvainio@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Så fint! Självklart är jag med och tävlar! Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha ett "J" som står för min pojkvän! :) felicia.hastbacka@multi.fi

    SvaraRadera
  3. OJ vad jag skulle bli glad över att vinna denna tävling, helt superfint smycke! Ifall jag skulle vinna tror jag faktiskt jag skulle välja ett "D" för mitt eget namn, för att dagligen påminna mig själv om att man ska älska sig själv också. Min email är daniela.skoglund@gmail.com

    SvaraRadera
  4. Har länge velat ha ett halsband från Jane Koenig, skulle bli världens lyckligaste om jag vann😍på min Love tag skulle jag ha ett "A" för min älskade pojkvän❤️ min email är i-gustafsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Gud vad fint halsband <3 Jag är absolut med och tävlar, min love tag skulle vara "S" som står för min älskade familj :) Email: smedsiisa@gmail.com

    SvaraRadera
  6. Gud vad fint halsband <3 Jag är absolut med och tävlar, på min love tag skulle jag ha ett "S" som står för min älskade familj :) Min email är: smedsiisa@gmail.com

    SvaraRadera
  7. Åh va skoj! Älskar dessa enkla och vackra halsband. Om jag skulle vinna så skulle även jag vilja att det står E för mitt eget namn. :)

    SvaraRadera
  8. Erica Snellman7 februari 2016 13:23

    Hoppas, hoppas vinna!! Då får det bli ett "D", som står för min älskade son!

    Snellman_7@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Vilken fin halsband<3 Jag skulle välja "A" eftersom min mans namn börjar med den.

    SvaraRadera
  10. Ååååh jag älskar de där smyckena!! Hoppas hoppas :)

    Jag skulle ha ett J som står för min älskade fästman Jona <3 Han är min trygghet, min bästa vän och att få bära ett halsband nära hjärtat med hans bokstav i skulle kännas så underbart! :)

    sandra_holmang@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Va fint!
    Jag skulle ha ett J, för min pojkvän Joni. :)
    Juliarahikka@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Men vad tråkigt att du väljer att sluta blogga, har gillat dina foton och din blogg jättemycket. Gillar starkt Jane's smycken, och hade önskat mig ett R för min älskade Rickard. Nu ska jag spana in dej på instagram :)

    // Mette, mette.pokelmann@gmail.com

    SvaraRadera
  13. Jag skulle välja bokstaven "M" på halsbandet, som står för mig själv (Maria). Ingenting är säkert här i livet och den enda man vet att med säkerhet kommer stanna med en är just en själv. Så jag jobbar med att lära mig älska mig själv, även om det inte alla dagar är det lättaste.. :)

    maria.norrgard87@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Såå snygga halsband!
    Om jag vann skulle jag välja bokstaven "K", för min älskade sambo/fästman Kevin.
    terese.hermansson@gmail.com

    SvaraRadera
  15. Jag skulle välja bokstaven S på smycket som står för min älskade man!

    matupeli@helsinki.fi

    SvaraRadera
  16. Härligt! Bokstaven D för min käraste sambo <3

    aalto.jenna@gmail.com

    SvaraRadera
  17. Onpas kauniin siro koru! Mun pitäisi kyllä miettiä tarkoin, valitsisinko kirjaimen J mieheni mukaan vai L-L tyttäreni kaksiosaisen nimen mukaan.
    lumilii12@gmail.com

    SvaraRadera
  18. Så fina halsband! Jag skulle gärna vilja ha ett med bokstaven P för min fina fästman som har stöttat mig och mina galna upptåg i 10 underbara år. <3 granlund.frida@gmail.com

    SvaraRadera
  19. F som min älskade dotter Frida <3
    fridulii@gmail.com

    SvaraRadera
  20. I love your posts and your style!

    SvaraRadera
  21. Jag skulle välja bokstaven E för mig själv. Jag har inget personligt smycke och har länge beundrat dessa love tags från Jane Koenig. Om man alltid har en påminnelse runt halsen (love tag om sig själv) så kanske man kommer ihåg att oftare älska sig själv, som är väldigt viktigt :)
    emma.svahn94@gmail.com
    Kram!

    SvaraRadera
  22. Koru on aivan ihana ja sopisi minkä kanssa tahansa. Kirjainvalinta T on aika selvä, kuvastaa rakastani ja myös omaa nimeäni:)
    Kiitos inspiroivasta blogista, asukuvat sinulla ovat parhautta!:)
    tiina.hyrsky@luukku.com

    SvaraRadera
  23. Är gärna med i tävlingen!
    På ett smycke åt mig själv skulle jag högst antagligen välja siffran 3, som skulle stå för mina tre fina söner! Men detta halsband skulle också vara en utmärkt födelsedagsgåva åt min guddotter, och skulle jag välja smycket åt henne skulle det vara med hennes första bokstav E.

    -Annica
    annicaosterberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Ihana koru ja minä ottaisin sen t-kirjaimella ihan itseni kunniaksi kun muista rakkaista on vaikea valita vain yksi.�� Terhi.jarvinen at gmail.com

    SvaraRadera
  25. Jag skulle önska mig ett halsband med ett F för min man. ��
    //sundqvist.katja@gmail.com

    SvaraRadera